Darmowa dostawa od 350zł Kontakt: 576-066-044 poniedziałek - piątek: 8-17:30, sobota: 9-13:30

Wysyłka

 

CZAS REALIZACJI

Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu dostępności produktu oraz czasu dostarczenia paczki przez kuriera. 

Zamówienie złożone w dni robocze wysyłamy pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone: 
 *zamówienia płatne on-line (przelew na konto) wysyłane są w takim samym terminie o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 15:00.

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.  

Deklarowany czas realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i może ulec zmianie w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub w przypadku towarów zamawianych przez klienta pod indywidualne zamówienie.

Sprzedawca powinien wykonać Umowę Sprzedaży najpóźniej w terminie trzydziestu dni po jej zawarciu. Orientacyjny czas dostawy podawany jest w opisie Produktu na stronie Serwisu, a także komunikowany Klientowi, o ile jest to możliwe – podczas składania przez niego zamówienia lub w wiadomości zawierającej przyjęcie zamówienia do realizacji. Sprzedawca informuje Klienta o ostatecznym terminie dostawy przesyłając mu wiadomość o wysłaniu Produktu do Klienta.

Czas realizacji zamówienia podany w sklepie jest czasem orienatacyjnym (przybliżonym), dotyczy produktów, które są na stanie magazynowym lub na magazynie producenta, czas wysyłki może ulec zmianie np. z powodu braku produktu na magazynie producenta.

Klient podczas odbioru przesyłki powinien sprawdzić ją dokładnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej w celu ustalenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem; w przypadku wystąpienia w/w nieprawidłowości należy zażądać od przedstawiciela firmy kurierskiej sporządzenia protokołu szkody, w którym powinno się odnotować informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były nalepki „ostrożnie szkło”, „góra dół”, taśma klejąca lub firmowa), o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie) oraz informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone); zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić Spółce.

Ważne
Wysyłka do 24h : sklep wysyła zamówiony towar do 24 godzin od momentu zaksięgowania się wpłaty na koncie lub w przypadku pobrania 24 godziny od momentu złożenia zamówienia, należy jeszcze doliczyć czas dostawy towaru przez firmę kurierską, która według umowy ma do 48h na realizację zlecenia (dotyczy to każdego terminu wysyłki określonego przez sklep).

Czas realizacji (dostawy) może ulec zmianie z powodów nie leżących po stronie sklepu AutoGutti.

 

Wysyłka Przewoźnik Czas doręczenia  Cena
 Przesyłka kurierska (przelew on-line) Pocztex  1-2 dni robocze  16,00 zł
 Przesyłka kurierska - pobraniowa (płatność przy odbiorze) Pocztex  1-2 dni robocze  20,00 zł
 

W razie problemów z doborem części prosimy o kontakt telefoniczny: 576-066-044